רב תא והחלקים הקטנים מסודרים

רב תא הוא הפתרון המושלם לחלקים הקטנים. הסדר במחסן הוא קל בתיאוריה, אבל מסובך במציאות. לכן, שימוש נבון ונכון ברב תא יכול להביא לארגון מופתי של החלקים הקטנים וגם ליעילות בעבודה.

אם גם אתם מכירים את התופעה שאתם ניגשים למחסן לחפש מוצר קטן כגון בורג או מסמר במידה מסויימת ופשוט הולכים לאיבוד בבלאגן של עצמכם, כנראה שעדיין אין לכם רב תא במחסן.

הרב תא הוא מוצר שובר שוויון שמיוצר בישראל וכיום ניתן לראות אותו בעוד ועוד מחסנים ברחבי הארץ ולא בכדי. באמצעות המגירונים הקטנים הללו ניתן לסדר את כל הברגים, המסמרים, האומים, השייבות והדיבלים במקום אחד לפי מידות בצורה יעילה ומנצחת.

הרב תאים הללו מיוצרים מפלסטיק קשיח איכותי ולכן עמידים לאורך שנים ומצויינים גם בתור מוצרי תצוגה בחנויות. חשוב לבחון ולבדוק לפני שרוכשים שהמגירות נשלפות בקלות ולהתחשב במידות. ניתן לרכוש את הרב תא כמוצר בודד (רב תא בגודל תא אחד, שני תאים וכ"ו) או כיחידה מלאה, לדוגמה "666" כאשר הכוונה היא ל-3 קומות של 6 תאים, "669" שהכוונה 3 קומות שהראשונה 9 תאים והאחרות 6 תאים.

היחידות הללו בדרך כלל מודולריות וניתן לחבר ביניהן, כך שניתן לרכוש, לדוגמא, שתי יחידות של "666" ולהפוך אותם ל-6 קומות של 6 תאים.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך