ארקליות לסידור המחסן – הפתרון המושלם

ארקליות

ארקליות הם קופסאות אחסון עשויות פלסטיק קשיח אשר מיוצרות בישראל ונפוצות במחסנים, חנויות ומשרדים. מה היתרונות של הארקליות ומדוע כדאי לכם להזמין גם? הגיע הזמן לעשות סדר במחסן.

הארקליות הן סוג של קופסאות אחסון ספק מגירונים המיוצרים בישראל ומסייעים לסדר את המחסן או התצוגה באופן יעיל ואפקטיבי. הארקליות מגיעות במידות שונות וצבעים מגוונים וניתן "להלביש" אותן על מדפים פתוחים או מלאים ובכך לייצר סדר וארגון.

היתרון היחסי של הארקליות הן שלא מדובר במוצר בעל מספר חלקים שעלול להתפרק. מדובר ביציקת פלסטיק קשיחה שמאפשרת אחסון נוח של מוצרים "כבדים" יותר, וכך למעשה ניתן לאחסן כמות גדולה של מוצרים כגון חלקי מתכת, חלקי עץ וחלקי חילוף ואף להשתמש בארקליות למסמרים, ברגים, אומים, דיבלים, שייבות ועוד.

מחירם של הארקליות הוא יחסית זול ומזמין שכן הן מיוצרות בישראל ובכך נמנע מן הלקוחות לשלם מסים, מכס ושליחות בינלאומית על כמויות גדולות של ארקליות.

בחלק מן הארקליות ניתן אף להוסיף חציצת פלסטיק ובכך להפוך את הארקלית לשימושית עבור שני סוגי מוצרים, פתרון נוח ויעיל כאשר מאחסנים מספר רב של חלקים, אפילו אם חלקם דומים אך בצבע שונה לדוגמה.

ואם שאלתם מהיכן ניתן להזמין ארקליות, התשובה ברורה. בעידן האינטרנט והרכישות המקוונות הכל זמין ונוח, ולכן אין צורך לכתת רגליכם ולגשת לחנויות, ניתן לבצע הזמנה עם שליחות מהירה והארקליות כבר בדרך אליכם.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך