מדפים מודולריים – מחיר, עיצוב ותמורה

מדפים מודולריים

מדפים מודולריים הפכו בשנים האחרונות ללהיט ושם דבר בישראל. על המחיר הנמוך, על האיכות הגבוהה וכושר ההעמסה הנהדר הופך אותם לפתרון אולטימטיבי למחסנים, חנויות ומשרדים. 

טרנדים באים והולכים, אך נראה שפתרון המידוף הזה הולך להישאר. מדפים מודולריים הפכו לשם נרדף לאחסנה, ונראה שבישראל יותר ויותר מחסנים מלאים בהם. האפשרות לקבוע את גובה המדפים, המחיר הנמוך וההרכבה הפשוטה הפכו את המדפים הללו לדבר שחובה להחזיק ואפילו לא רק יחידה אחת, אלא כמות גדולה יותר.

מה חשוב לבחון כשקונים מדפים מודולריים?

כאשר קונים מדפים מודולריים צריך לקחת בחשבון את המשתנים הבאים: איכות החומר, מידות המדפים, נוחות וקלות ההתקנה, משקל ההעמסה וכמובן עד כמה המדפים מודולריים. ישנן חברות אשר מבטיחות מדפים מודולריים אם כי בסופו של דבר מגלים כי אפשרויות השינוי של גובה המדפים הוא קטן ולכן המרווח והנוחות נעלמים.

מדפים אלו מגיעים לעתים עם משטחי מתכת ובפעמים אחרות עם משטחי עץ. חשוב לוודא שמשטחי העץ (בדרך כלל עץ מעובד – MDF) מונחים על גבי עמוד שמוצב בין המדפים. יש חשיבות גדולה שהמדפים עצמם יהיו מחוברים באמצעות חריצי ההרכבה סופרסלוט (Super Slot).

האם מדפים מודולריים מתאימים לחנויות?

בהחלט. חנויות רבות עברו לתצוגה באמצעות מדפים מודולריים וניתן לראות ביותר ויותר חנויות את המדפים מוצבים בסלון התצוגה. מעבר למשקל ההעמסה מצויין שמתאים גם למכולות ומינימרקטים, ניתן לגוון את צבעי המדפים, להציב אותם זה לצד זה בגבהים דומים למדפים, לקבע אותם לקירות ועוד.

ניתן להציב על המדפים מוצרים כבדים יותר כגון בקבוקי שתייה (גם אלכוהול) ולהנות מסידור קל ויעיל. כאמור את הגבהים ניתן לשנות בהתאם לסוג המוצר (וגם להתחרט אחר כך ולשנות את הגובה בהתאם למוצר) ולכן מדפים מודולריים הם פתרון מושלם גם לחנויות ולתצוגה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך