קירות מחורצים לעיצוב החנות

קירות מחורצים

בהקמת חנות חדשה קירות מחורצים הם דבר הכרחי. יש מגוון סיבות לכך כאשר בראש ובראשונה מדובר על פריט עיצוב שמשמש גם כיחידות אחסון שלמה לתצוגה ללקוחות. גם בחלק האחורי של החנות יש שימוש נרחב בקירות, שכן הם מתאימים לאחסון נוח וקל. על הקירות ניתן לתלות באמצעות "קוצים" בליסטרים, שקיות ומוצרים פתוחים (שימוש מאוד למעבדות) ולכן לא סתם כיום ניתן לראות בחנויות ומחסנים רבים קירות מחורצים.

מה חשוב כשבוחרים קירות מחורצים?

מעבר לצבע וגודל, יש משמעות גדולה למרכיבים כגון סוג העץ, עובי הפלטה וכמובן סוג האלומיניום של המסילות. סוג העץ של הקירות הוא עץ מעובד (MDF) שנחשב לאחד המוצרים הטובים ביותר כיום, ורוב המוצרים שאתם רואים כגון חדרי שינה, פינות אוכל (לא כולל הפלטה עצמה), מזנונים וקונסולות עשויות מעץ מעובד (MDF). עובי הפלטה הוא בדרך כלל סנטימטרים בודדים אך לעובי יש חשיבות כאשר בוחנים את כמות המשקל שאנו מעוניינים להעמיס על הקירות.

האם כדאי להציב קירות מחורצים בחנות?

התשובה היא בהחלט חד וחורץ. הפלטות המחורצות מושלמות לעיצוב חנויות שכן הן מסתירות את הקירות והופכות אותם למעוצבים יותר בצבע שאתם בוחרים. ניתן לצבוע אותם (בכל נגרייה ישמחו לעשות כן וגם לחתוך אותם למידות המדוייקות שלכם). ניתן להציב על הקירות קוצים באורכים שונים ולתלות עליהם את המוצרים שאתם מעוניינים להציג. על כל קיר מחורץ מהרצפה לתקרה או לשלושת רבעי הגובה תוכלו להציב עשרות מוצרים, ובכך לחסוך עלויות גם מבחינת מידוף וגם מבחינת אבדן הצורך לצבוע את החנות באופן תדיר.

כיום כאשר תבקרו בחנויות ברחבי הארץ אל תופתעו לגלות שכמעט בכל חנות מוצבים לפחות כמה קירות מחורצים. המוצר הפך לאחד הפופולריים בישראל ולא בכדי – זול, יעיל ועמיד לאורך שנים. אנו ב-רב תא ממליצים בחום להצטייד בקירות מחורצים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך